NRK P2 Radio: Talking about Soundscape, Acoustic Ecology and BBC Save or Sounds Project, July 2009.

Jeg blei intervjua av Musikkredaksjonen på NRK P2 i sommer. De ville vite mer om Soundscapes og om Akustisk Økologi. Jeg ba de ta kontakt med Jøran Rudi på Notam og folka der som er spesialiserer seg på feltet. Resultatet ble fint, om enn noe forenklet. Jeg snakka litt om min interesse for Soundscapes, vi snakka om BBC Worldscape Projects, og jeg spilte et utdrag fra “Leynar”, et stykke jeg har laget som inneholder et soundscape. Også lagde jeg en liten lydmiks av lytternes beskrivelse av lyder/musikk i deres hverdag til programmet uka etter. Her kan du høreet  utdrag fra Musikkredaksjonen på NRK P2:

Foto: Sigurd Fandango

child of klang

 

About Elin Øyen Vister

Soundartist, composer, DJ
This entry was posted in Lyd. Bookmark the permalink.